Compania de Apă S.A. Buzău aduce la cunoștința opiniei publice faptul că, în urma măsurilor speciale luate cu ocazia Sărbătorilor de Iarnă, nu au existat probleme semnificative cu privire la calitatea apei potabile furnizate consumatorilor din muncipiul Buzău.Consumul ridicat de apă din perioada Sărbătorilor, un factor care, în anii anteriori, producea neplăceri în legătură cu turbiditatea apei potabile, a fost, în perioada 23 decembrie 2016 – 2 ianuarie 2017, un test trecut cu succes. În condițiile unui consum instantaneu mediu de peste 1300 de m.c./oră, sistemul de alimentare cu apă din municipiul Buzău nu a fost afectat.
Trebuie menționat faptul că, în perioada 30 decembrie – 2 ianuarie, a fost înregistrată o singură reclamație cu privire la calitatea apei potabile, dar rezultatul analizei de laborator asupra probei de apă respective a indicat parametri cuprinși în limitele legale de potabilitate. În aceeași perioadă, pe 31 decembrie, o avarie electrică a afectat, pentru aprox. 40 de minute Punctul Termic 5, din Cartierul Dorobanți, dar această problemă a fost soluționată fără întreruperea furnizării apei potabile. În tot intervalul pentru care operatorul regional de apă/canalizare din Buzău a instituit măsuri speciale, a existat o singură solicitare de asigurare a apei din sursa alternative pusă la dispoziția consumatorilor.Până la finalizarea lucrărilor de investiţii făcute în Buzău cu bani europeni, Compania de Apă va pune la dispoziţia buzoienilor, ori de câte ori va fi nevoie, toate instrumentele şi resursele necesare pentru soluţionarea oricăror probleme tehnice care pot apărea în activitate de furnizare a apei potabile. Compania de Apă Buzău le mulţumeşte, pe această cale, tuturor consumatorilor buzoieni pentru înţelegerea arătată şi îi îndeamnă să nu aibă nicio reţinere în a ne comunica sugestii care pot conduce la îmbunătăţirea serviciilor furnizate.
Leave a Reply
Trebuie să fii autentificat pentru a publica un comentariu.